NIVÓ Logo

Hulp nodig?

Zie de meest gestelde vragen of
neem contact op per live chat of e-mail.

Hoe kan ik bestellen?
Via de pagina ‘brillen’ zie je een compleet overzicht van alle verkrijgbare brillen. Indien je een bril wilt bestellen, klik je door naar de productpagina van de betreffende bril. Hierna kan de bril toegevoegd worden aan de winkelwagen door middel van de blauwe bestelknop. De winkelwagen schuift automatisch naar links, waarna via de onderstaande blauwe knop naar de afrekenpagina kan worden gegaan en kan worden afgerekend.

Het bestellen van een product lukt niet, wat gaat er verkeerd?
Wanneer het bestellen van een product niet lukt, dan vragen we je contact op te nemen via [email protected] of onze live chat. We proberen je dan zo goed mogelijk van dienst te zijn, zodat je jouw product alsnog kunt bestellen.

Met welke betaalmethoden kan ik afrekenen?
Nivó biedt de volgende betaalopties om af te rekenen:

  • iDeal
  • Credit Card
  • PayPal
  • Achteraf betalen
  • Bancontact

Is achteraf betalen mogelijk?
Jazeker! Indien je eerst het product wilt zien, daarna pas wilt betalen, dan is dat een mogelijk.

Er gaat iets mis met betalen, wat nu?
Indien het betalen van jouw bestelling niet lukt, dan vragen we je contact op te nemen via [email protected] of via onze live chat. We zullen je dan zo goed mogelijk helpen, zodat je alsnog kunt betalen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We zullen er alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Wanneer je jouw bestelling voor 17.00 uur plaatst, dan zal de bestelling dezelfde dag nog worden verzonden. In de meeste gevallen wordt jouw bril dan de volgende dag al geleverd.

Is bezorging gratis?
Yes! We bezorgen jouw product te alle tijde gratis. Onafhankelijk van de grootte van jouw bestelling en het land waarin je je bevindt (levering alleen in Nederland en België).

Leveren jullie ook in België?
Jazeker! We bezorgen ook in België en net als in Nederland wordt jouw bestelling gratis afgeleverd.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?
We hanteren een bedenktijd van 14 dagen. Mocht de bril dus niet helemaal naar wens zijn, dan mag de bril 14 dagen na ontvangst alsnog teruggestuurd worden. De kosten voor het retourneren van de bril zijn voor eigen rekening.

Wanneer kan ik mijn bril retourneren?
Het recht op het retourneren van een product geldt alleen voor ongebruikte, onbeschadigde en complete brillen. Een bril mag natuurlijk gewoon bekeken en gepast worden, maar wanneer er onnodige schade aan de bril ontstaat, dan kan het item niet teruggenomen worden.

Wat moet ik doen om mijn bril te retourneren?
Neem contact op via [email protected] en we sturen je alle benodigde informatie om de bril terug te sturen.

Waarin moet ik mijn bril verpakken?
Het is belangrijk dat de bril zorgvuldig wordt verpakt, zodat de bril onderweg niet kan beschadigen. Daarnaast dient de bril in originele staat en in fabrieksverpakking teruggezonden te worden.

Mijn bril is kapot. Heb ik garantie?
Verwacht mag worden dat een bril een aantal jaar meegaat. Mocht dit echter niet het geval zijn, dan kan je misschien nog gebruikmaken van de garantie. Op de brillen van Nivó wordt een fabrieksgarantie van 24 maanden gehanteerd op het moment dat de bril aangeschaft wordt. Daarbij heb je uiteraard ook recht op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de bril moet doen wat jij er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wat is fabrieksgarantie?
Wanneer jij de bril ontvangt is het de bedoeling dat er geen fouten zijn gemaakt door de fabriek. Er zal vanuit Nivó altijd eindcontrole zijn, voordat de bril verzonden wordt. Het kan echter voorkomen dat er alsnog een bril tussen zit met fouten vanuit de fabriek. Wanneer jouw bril bij ontvangst één van de volgende mankementen bevat, neem dan contact met ons op:

  • Het loslaten van een lenscoating
  • Het loslaten van de montuur coating
  • Soldering fouten bij scharnieren
  • Het ontbreken van onderdelen
SUMMER SALE WEKEN!Hoge kortingen tot wel 50%!

Hoge korting op bijna alle zonnebrillen.
Actie wegens succes verlengd!

Sale eindigt op: 21/08/2022